حضورتـ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آغــــــــوشِ "تـــــــــو" هیچ بُعـــــــدی ندارد ... واردش کــــــــــه شوی، زمــــــان بی معنــــــــا میشـود... بی آنکـه نفـــــس بکشی روحـــــــــــت تازه می شود..

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای محمدم و آدرس mohamadela.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 88
:: کل نظرات : 366

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 73
:: بازدید ماه : 399
:: بازدید سال : 759
:: بازدید کلی : 12102

RSS

Powered By
loxblog.Com

حضورتـ
1 / 6 / 1393 ساعت 13:12 | بازدید : 400 | نوشته ‌شده به دست الا | ( نظرات )

 

تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار

زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه تویی

 

 

 

 

تو که باشی بس است …

مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عشق2طرفه(محمد) در تاریخ : 1393/6/11/2 - - گفته است :
اووووووووووووف امروز عجب روزی بود اونم از ساعت 10 تا 12 ... واااااای به من که خیییییییییییلی خوش گذشت جووووووووووووووونمی الااا
یعنی واقعا دو ساعت شد؟؟؟؟؟؟ پس چه زود گذشت؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
negar در تاریخ : 1393/6/10/1 - - گفته است :
میسی ....
فداااات

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/6/9/7 - - گفته است :
باشه بزن بریم فقط بخاطر تو و اینکه دل نگار نشکنه
فدااااااااااااااااااااااااات

/weblog/file/img/m.jpg
negar در تاریخ : 1393/6/8/6 - - گفته است :
خخخخخخخخخ بیا وسط یووووهوووو
حالا هیپ هاپ....حالا بندری....حالا چاچا...این اهنگ بلک کت هستش که مهلوم نیست چی میخونه!!!!!!
به ممدی بگو بیاد من اهنگ میزارم شما اول تانگو میرقصید.....
ورقص اصلی بین تو و ممدی.......رقص سالسا.....یوهو بیاین وسط
خخخخخخخخخخ
ممدی نظرت چیه بریم وسط.....؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/6/5/3 - - گفته است :
الاجوووووونم خیلی دلتنگتم بخدا
قربون دلت بره الااااات

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/6/5/3 - - گفته است :
اوووووووه اینجا چه خبره؟؟؟؟

بابا مثلأ من سیاه پوشم یکم رعایت کنین نکن نگار نکن!!! الا لااقل تو تا چهلم صبر کن بعدش خودمم هستم

از ابجی شبنمم یاد بگیرین نصف شماهاست
آفرین شبنم
بابا میخوایم روحیت عوض بشه حالا که اینطور شد بزور میبرمت وسط نکشن دل نگار جونو

/weblog/file/img/m.jpg
negar در تاریخ : 1393/6/4/2 - - گفته است :
سلاااااام الا جونم چطوری؟ شنیدم ممدی هم بهتره......واااااای نمیدونم چرا این قدر من امروز شادم.....دوست دارم برقصم.....یوهووو بیا وسط...نای نای نای نای .....نانای نانای نای نای خخخخخخخخخخ حالا دست دست
ناری ناری ناری
بووووووووووووووووووس دلم برات تنگیده بود شدیدددددد
ماچ ماچ ماچ ...راستی پستت هم قشنگه...خخخخ
بریم وسط؟؟؟ شبنم تو هم بیا ............ نگار توو فازه خخخخخخخخخ

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/6/1/6 - - گفته است :
الاجونم از همون اول مراسم حس میکردم کنارمی
خیلی میخواااااامت خیلی خیلی خیلی

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/6/1/6 - - گفته است :
کاش میومدی ... همین که دیدمت اروم شدم مهربونم بووووووووووووووووووس
ثانیه به ثانیش کنارت بودم

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/6/1/6 - - گفته است :
من میگم!! اون روز که اومده بودی مراسم یادته؟؟؟وقتی دیدمت یه لحظه به همین فکر کردم ... توو اون شرایط ااا
الهی دورت بگردم عزیزم اینقدر دلم میخواست بیام جلو دستات رو بگیرم از دور مدادم به دستات نگاه میکردم چند بار به سرم زد به یه بهانه ای بیام دستمو بزنم به دستت رد بشم مخصوصا اون آخر که اومده بودی این طرف تر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: