اووووووووووووومـ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آغــــــــوشِ "تـــــــــو" هیچ بُعـــــــدی ندارد ... واردش کــــــــــه شوی، زمــــــان بی معنــــــــا میشـود... بی آنکـه نفـــــس بکشی روحـــــــــــت تازه می شود..

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای محمدم و آدرس mohamadela.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 88
:: کل نظرات : 366

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 145
:: بازدید هفته : 161
:: بازدید ماه : 281
:: بازدید سال : 641
:: بازدید کلی : 11984

RSS

Powered By
loxblog.Com

اووووووووووووومـ
21 / 4 / 1393 ساعت 13:15 | بازدید : 700 | نوشته ‌شده به دست الا | ( نظرات )

من دلم میخواهد ‎
باتو به سرزمین احساسم سفرکنم‎
برایت عاشقانه بسرایم وتو ‎
مست ازاین عشق  ‎
خیره به چشمانم ‎
دستانم را بگیری‎
و بابوسه ای ‎
شعری تازه برلبانم بسرایی‎
من دلم میخواهد ‎
من باشم و توباشی و عشق ‎
ودیگرهیچ‎




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/5/4/6 - - گفته است :
دیگه چیکار کنم گلم یه آبجی که بیشتر ندارم...بله عزیزم نمیزارم دس از پا خطا کنه چهار چشمی هواسم بهش بود خیالت راحت آبجی...قربونت عشقم وجود خودت با ارزش تر هم واسه ممدیت هم واسه من...دلم برات خیلی تنگ شده بود...خوشحالم سالم و سلامت برگشتی گلم اوووووووووووم بووووووس دوست دارم اینا تقدیم تو
مرسی شبنم جونم ممدی حسودیت نشه هااااا حالا اون رز آبیه مال تو بقیش مال من خخخ

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/5/2/4 - - گفته است :
الاجونم خوش اومدی عشقم بوس بوس بوس بوس بوس نمیدونی چقد نگرانت بودم
فدات بشم عزیزم که بفکرمی

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/5/1/3 - - گفته است :
امروز زوز تولدمون عشقم اگه امروز اینجا بودی اصن نمیذاشتم غمگین باشی ولی الان میدونم غم داری هممم ممدت واست بمیره الاجوووونم
خدا نکنه همیشه کنارم باش تو باشی هیچ وقت تنها نیستم

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/5/1/3 - - گفته است :
تولدت مبارک عششششششششقم کاش امروز کنارم بودی همممم خیلی دلتنگتم عمرم زود برگرد


/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/4/31/2 - - گفته است :
الاجووووووووووونم تولدت مبارک خیلی دوست داشتم روز تولدمون اینجا باشی همممم میدونم الان غصه داری خوشگلم

یادته پارسالم روز تولدمون رفته بودی سفر هییییی

تولدمـ تولدتـ مبارکــــــــــ بوس بوس بوس بوس بوس@} ;-
پارسال کجا بودم من؟؟؟؟؟ یادم نمیاد؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/4/31/2 - - گفته است :
سلام الا جونم عزیز دلم دلم برات یه ذره شده گلم ...اومدم تولدت رو تبریک بگم پیشاپیش زود تر از ممدیت خخخ یعنی چی همش که نباید محمد زودتر بگن این بار ابجیت میگه خخخ تولد جفتتون رو صمیمانه بهتون تبریک میگم عزیز دلم انشاا... سال بد دست تو دست محمد تو خونه خودتون تو بغل هم بهم تبریک بگین براتون بهترین بهترینا رو ارزو میکنم همیشه خوشبخت باشین بوووووووووووس بغل تولد مبارک ابجی خوشکلم اووووم بوووس یه دونه ای
میبینم که رو کم کنیه خخخخخ خوبی شبنمی مواظب ممدی من بودی؟؟؟؟ ابجی به این ماهی دارم خیالم راحته برم بیست روز سی روز نیام بوووووووووس

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/4/28/6 - - گفته است :
سلام الا جون خودم چطوری خوشکل خانوم دلم برات تنگ شده عزیز دلم...ببخشید که کم سر میزنم دیگه به اون صورت نت نمیام اومدم یه سر بهترین ابجیم بزنم ای بی معرفت منو لینک نکردیباشه اشکال ندارم مراقب خودت و داداش محمد منم باش دوست دارم عزیزم اووووم بووووس بغل خیلی گلی بوووووس بوووس
فدات معذرت یکم سرم شلوغه میام پیشت ببخشید

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/4/25/3 - - گفته است :
عاشقتم الاجونم اوووووووووووووووووووم میمیرم واسه این صحنه ها

/weblog/file/img/m.jpg
آميتيس در تاریخ : 1393/4/25/3 - - گفته است :
خيلي زيبا بود گلم
ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/4/23/1 - - گفته است :
الاجونم الهی قربونت برم . ممیرم واست بقران
فدااااااااش


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: