حسـ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آغــــــــوشِ "تـــــــــو" هیچ بُعـــــــدی ندارد ... واردش کــــــــــه شوی، زمــــــان بی معنــــــــا میشـود... بی آنکـه نفـــــس بکشی روحـــــــــــت تازه می شود..

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای محمدم و آدرس mohamadela.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 88
:: کل نظرات : 366

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 72
:: بازدید ماه : 398
:: بازدید سال : 758
:: بازدید کلی : 12101

RSS

Powered By
loxblog.Com

حسـ
26 / 7 / 1393 ساعت 22:29 | بازدید : 483 | نوشته ‌شده به دست الا | ( نظرات )

محمدمــــ

 

لبانت طعم انار می دهند


بهشت را دانه دانه بر لبانم بگذار !

 


همیشه عاشق این عکس بودم

یه حس خوب باهم بودن

من تو

تو من

..............




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/8/4/7 - - گفته است :
میگم الا دیروز چه حالی دادااا هممممم عاشق موهاتم مارگاریتا
اووووووووووووف بخورمت

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/8/4/7 - - گفته است :
الام کوووو؟؟؟
توو قلبت

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/8/1/4 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/7/29/2 - - گفته است :
الا درسته به رو خودم نیاوردم ولی از وقتی گفتی میخوای بری مشهد دلم گرفته همممم
منم دلم گرفته از وقتی فهمیدم الکی دارم فک میزنم و خودمو جر میدم وقتی فکرت مشغول اقا سهیله مقصر خودم همش لوس بازی درمیارم یکم جدی نیستم به وقتش
فعلا افکارم بهم ریختست وقتی تو مدام فکرت جای دیگست منم فکرم داغون میشه
میترسم از خودم میترسم از نبودنم

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/7/29/2 - - گفته است :
خخخخخ وقتی کامنتامو تأیید نکنی همین میشه
چی شده ؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
negar در تاریخ : 1393/7/27/7 - - گفته است :
واااااااییی الا جوووونم این پستت عالیه
من که خیلی دوست داشتم گلم
راستی سلام ببخشید که چند وقت نبودم .چطوری دخی خوشمله؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/7/27/7 - - گفته است :
اووووووففف عجب عکسی!!! درستــ مثل اندام من و خودت ، دیووووونتم الاجونم

منوووو ببیــــنـ
همه همینو میگن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: